prinsessanmalin

Alla inlägg den 9 oktober 2016

Av Malin - 9 oktober 2016 21:39

I morse tog vi sovmorgon och sen fixade vi oss. Efter åt vi lite frukost och sen gick vi slängde skräp. Sen gick vi ner till stan och kollade runt på sista dagen på tivolit lite och sen tog vi en fika med en kompis som vi träffade på. Det blev kaffe latte och chokladmuffins. Vi träffade även på Frank Andersson i lilla Strängnäs hehe. Han är en brottare. När vi var på väg hem blev det regn. När vi kom hem blev det bara ta det lugnt. Jag köpte även ett gåband som jag villa ha länge av en som bor nära oss och vi känner en av dom som sålde den. Så jag blev så glad över den och den är rosa. Så skönt nu kan man börja träna hemma och så cyklar man till jobbet. Senare åt man kvälls mat och sen tog man fram kläder tills i morgon. Senare tog man en dusch och sen åt man lite gott. Fick ont i halsen idag och igår var även lite snorig igår kväll. Det var nog för det var så kallt ute igår. Fick lite träningsvärk också. Blir att gå sova snart. Är lite små trött redan.  

   

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards