prinsessanmalin

Alla inlägg den 22 juni 2015

Av Malin - 22 juni 2015 21:48

I morse när jag vaknade så var det sol och nästan direkt blev det kallt. Det var dimmigt också. Efter jag hade fixat mig så gjorde jag en ny video när jag pratar om när jag var på Dreamhack. För jag råka ta bort den förra jag gjorde och jag vill gärna ladda upp dom i dag. När jag kom fram till jobbet blev det fruksot som vanligt. Det var inte många barn idag. Så det har varit en lugn dag hela dagen. Jag fick en sjuk väska som jag skulle ha i min skogen väska på jobbet och det ju bra. Men jag jobbade över idag. Kostigt väder var det idag. Det regnade lite när jag hade slutat. Så klart blev det ju broöppning. Jag ställde mig under ett träd så länge. Jag gick och hämtade ut pengar och sen gick jag i en second hand butik. Danne sa att det fanns spel till min D.S Det vart lite annat. För jag behövde växla lite pengar och så hittade man lite fint. När jag skulle hem blev det sol. När jag kom hem hade min spel tröja kommit. Synd att den inte hade kommit när vi skulle till Dreamhack. Här kommer det även båda video. Min dreamhack haul och när jag pratar vad vi gjorde där. Haulen gjorde jag i onsdags och den andra idag. Bilden på mig tog jag i onsdags. Hoppas ni kommer att gilla att se den. 

           



           

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards