prinsessanmalin

Alla inlägg den 8 juni 2015

Av Malin - 8 juni 2015 21:23

I morse var jag riktigt trött. Det var i alla fall sol när jag cyklade till jobbet. Det var lugnt vid frukosten idag. Senare gick vi ut och det regnade lite och kom solen tillbaka igen. Efter vi hade gått in som övade vi till sommarfesten i morgon. Efter lunch var det lugnt och sen slutade jag. För det är en tidig dag idag för mig. Jag tog det lugnt när jag kom hem. När som helst går jag och lägger mig. För jag är trött som helst.  

 


                           Grattis världens bästa mamma som fyller 51 år idag. Jag älskar dig kramizar.

                         ♥ En bild på henne när hon blev sminkad förut. Hon vann att få göra det.

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards