prinsessanmalin

Alla inlägg den 6 juni 2015

Av Malin - 6 juni 2015 21:49

I morse gick vi upp tid. Vi hann bara fixa oss och äta varsit ägg. För Danne hade fått lite foto jobb. Först åt vi lite billigt frukost och sen kollade vi på några killar som sjöng inne på stan. Efter det gick vi till ugglans park. Där firade vi Nationaldagen. Vi fick gratis tårta och en flagga. Sen började regna. Så vi skydda oss hem. Men vi haft en mysig dag idag. Här är mina nya grejor till min mobil som kom i veckan. Här är det bider från idag. Jag filmade oss med den blev fel hål på den. Jag håller på att försöker att fixa det. Hoppas det funkar snart. Jag har även städat och rensat massa saker. Så jag har varit duktig idag också. 

                         


Av Malin - 6 juni 2015 09:00

                                              Ni får ha en trevlig nationaldag och helg nu.


                                

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards