prinsessanmalin

Alla inlägg den 30 april 2013

Av Malin - 30 april 2013 19:55

Idag var vi i skogen och åt matsäck. Det har varit konstigt väder hela dangen. När jag skulle gå hem från affären började det hagla och det var inget skönt. När jag kom hem var jag blöt hela jag. Idag fick jag en prensent av världens bästa grannarna. Jag fick ett jätte stort hjärta som man kan ha på väggen. Tack världens bästa grannar. För en stund sen åt vi glass och drack lite cider. Vi skulle åka och titta på en brasa men det var så tråkigt väder. Så vi stannade hemma. Vi kanske ska titta på en brasa hemma hos våran världens bästa grannar sen istället.

 

Av Malin - 30 april 2013 17:54

                                              

                                       Ha en mysig valborg alla mina bloggläsare.

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards