prinsessanmalin

Alla inlägg den 2 april 2013

Av Malin - 2 april 2013 19:41

Imorse var vi på mammas jobb och jag åt min frukost där. Men när vi skulle gå till bussen så kom vi inte ut. För det var låst och då missade vi bussen också såklart. Så mamma fick köra oss när hon hade tid. Några av dom små hälsade på en stund och lekte lite. För dom ska börja i den stora gruppen efter sommaren. Så dom ska komma och hälsa på varje tisdagar. Efter det vart att gå till skogen och äta matsäck. Efter jag hade slutat fikade jag med älsklingen. Vi väntade på att mamma skulle komma. För vi skulle fylla på busskortet. När vi kom hem fick vi veta att vi hade fått en till lägenhet. Men vi vill ha den andra som vi ska snart flytta till. Men det är kul att det var 2 stycken som vill hyra ut lägenheter till oss. Idag vart jätte varmt. Det känns som det är sommar redan nu. Här kommer det bild på våran stora påskägg som vi har på rastrummet. Vi fick den förra veckan. Så då kan man mumsa när man sitter på rast. Både jag och Danne hade svårt att sova i natt. Hoppas vi får sova i natt nu.

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards