prinsessanmalin

Alla inlägg den 18 april 2013

Av Malin - 18 april 2013 19:08

Idag var det också rätt lung dag. Det har varit dåligt väder idag också. Usch vill inte ha någon mer regn nu. När jag hade slutat så köpte jag dom här likes old school loka drickorna. Dom är också nya. Så nu har jag prövat alla tre nya loka drickorna. Dom var jätte goda. Sen fick jag den här lurviga tröjan med öron på av världens bästa pappa. Den är så jätte gosig att ha på sig den. Jag har redan prövat den. Den är så söt också.

    

Av Malin - 18 april 2013 06:22

 

                                   2 år och 2 månader med min super duper söta Daniel.<33

Jag är så glad att jag alltid får vara i din närhet. För du gör så att jag mår bra och är glad hela tiden. Jag kommer alltid att älskar dig hela livet ut. För vi har det så bra tillsammans och det kommer vi alltid ha. Puss puss till dig hjärtat från din fru.

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards