prinsessanmalin

Alla inlägg den 6 april 2013

Av Malin - 6 april 2013 20:27

Idag har vi varit hemma hos min faster. Hon bor i Tierp så det rätt långt att åka. Vi köpte choklad och dricka som vi hade i bilen. Hon har fyllt år. Vi fick massa gott att äta. Sen var några stycken av min släkt där. Det var så kul att träffa dom. Jag träffar dom inte så ofta. Min faster har Pyrets mamma. Haha mamman är lite mindre än pyret. Här kommer det bild på hennes mamma Mimmi. Vi fick en platt tv av min kusin som vi ska ha. Tack kusin. När vi var på väg hem så stannade vi åt lite thaimat. Vi köpte stor påse med godis också. Jag köpte ett mobilfodral med Hello kitty på och så fick man godis med i den. Vi var i en stor godis affär. När vi kom hem såg vi att Pontus var här. Så vi vart lite chockade. Vi fick lite saker som vi ska ha i våran balkongen av han. Tack så mycket. Nu blir det att äta lite godis och titta på tv.

    

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards