prinsessanmalin

Alla inlägg den 27 oktober 2013

Av Malin - 27 oktober 2013 20:53

Idag åkte jag med mina föräldrar kollade lite i affärer. Jag hitta massa fint som fick följa med mig hem. Pappa bjöd på korv och bröd. För det kostade bara 10 kr. Tack så mycket och det var min frukost. Så det var mysigt att shoppade med mina föräldrar. Lucy och Pyret var med också. Tack för en mysig dag med er. Jag älskar er så mycket. Danne var hemma. För det skulle komma en kompis till oss. Han ska sova över här tills onsdag. För Danne behövde ha hjälp med några stycken spel. När jag kom hem vart det duschen. Kompisen kom på kvällen. Jag börjar bli sjuk. Det började i fredags. Jag har lite ont i halsen ,hes och lite hosta. Jag känner mig varm också ibland. Hoppas jag mår bättre imorgon. Moster kom hit lite snabbt och lämnade och hämtade en grej. För en stund sen åt vi god äppelpaj och vaniljsås till.

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards