prinsessanmalin

Alla inlägg den 25 oktober 2013

Av Malin - 25 oktober 2013 21:07

Idag på jobbet har det varit en lugn dag. Jag har vart med dom minsta barnen hela dagen och jag ska vara med dom varje fredag. Så de är så kul. I morse tog jag bussen till jobbet. För jag skulle pröva och se när den var framme på jobbet. Jag gick hem sen när jag slutade. För det var så soligt och fint ute. Det var inte så kallt heller. Idag fick jag regnkläder av jobbet som jag ska ha på mig där. På brandmöte i onsdags så fick vi prova släcka eld på olika saker. Sen var det en brandman som pratade och ställde lite frågor till oss. Tur fick vi lite raster. För det började halv 6 och slutade halv 10. Sen fick vi prova åka på brandstången. Haha det var högt och läskigt. Men det har jag gjort förut och jag har släckt eld en gång förut också. Sen en fick vi mackor och brandmanen var rolig och bra. Sen fick vi ta massor med pennor. Nu säger jag trevlig helg till alla mina läsare.

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards