prinsessanmalin

Alla inlägg den 16 oktober 2013

Av Malin - 16 oktober 2013 21:24

I morse när jag skulle göra varm choklad så brände jag mig. För jag skulle hälla varmt vatten från vatten kokare till min termos och då råka det komma lite på min hand. Det gjorde så ont och jag har haft ont där hela dagen. Idag kunde inte vi vara i skogen som vi brukar vara med barnen. Bara för nu är det älgjakt. Vi var på en park och lekte och vi var på en lite skog där plockade lite svamp och andra saker. Så vi åt inne idag. När jag duschade idag så gjorde det ont i hande. Bara för jag hade varmt vatten. Man ville ju inte duscha i kallt vatten brr. Nyss bräde jag på min tunga när jag drack varm choklad. Så det är inte min tur dag idag.

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards