prinsessanmalin

Alla inlägg den 12 oktober 2013

Av Malin - 12 oktober 2013 21:03

Idag har jag och älskling varit på marknad som var i våran stad idag. Det var tivoli också. Vi gick upp kockan 8.00 i morse. För vi tänkte vi skulle vara där tidigt. För då brukar det var lugnare då. Vi kom dit vid 9.30 ungefär. Vi åt mat på stan och kollade på loppisar som var där också. På loppisen hittade jag den där rosa saken som man kan ha saker i. Dom andra sakerna köpte jag på marknaden och jag är så nöjd. Vi kom hem runt 15.00 Så vi har varit borta hela dagen. Så nu är man trött i hela kroppen. Mycket folk var det också. Jag köpte sockervad som jag smakade lite nyss. Det var så länge sen jag åt det. Jag ville inte köpa på en sån pinne som dom brukar sitta på för det så kladdigt att äta det. Så det bättre att äta det hemma och kladda hemma istället. Hihi Truls var lite nyfiken på min sockervad.

       

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards