prinsessanmalin

Alla inlägg under mars 2013

Av Malin - 1 mars 2013 20:11

Idag var det rätt lungt på jobbet. Några stycken av barnen var lediga idag. Jag hade lite möte med en av fröknarna. Det är hon som tar hand om mig och så. Hon är jätte snäll och bra. Till mellis fick vi nybakat bröd som barnen hade bakat idag. Dom var jätte goda. När jag hade slutat så kom mina föräldrar och Danne och hämtade mig. Vi skulle handla och fylla på busskortet. Efter det köpte vi glass. Jag var bara tvungen att pröva den nya daim glassen med jordgubbs smak. Den var verkligen jätte god. Jag som åt den vanliga daim glassen igår haha. Det gör inget jag älskar glass. Det har kommit fler nya glassar såg jag. Jag vill prova dom någon dag. För en stund sen kom Joline och Pontus hit. Nu ska jag och älskling gå ner och vara med alla där nere. Nu får ni ha en trevlig helg alla mina läsare kram kram.
 



Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards