prinsessanmalin

Alla inlägg den 28 mars 2013

Av Malin - 28 mars 2013 19:53

Idag var det lung dag på jobbet. Det var många barn som var lediga idag. Till mellsi åt vi den sista kladdkakan som vart över från igår. Vi fick glass och fruktsallad till det också mums. När jag och Danne gick av vid bussen hämtade pappa oss och han ville att vi skulle köpa glass och kvällsmat. Så då gjorde vi det. Nu är jag lite ledigt i några dagar. Så skönt det ska bli. Igår mötte jag en gammal klasskompis till mig i bussen. Jag har inte träffat henne på flera år så det var kul att prata lite med henne. Nu bjuder jag på en gammal bild på mig.

       

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards