prinsessanmalin

Alla inlägg under mars 2012

Av Malin - 24 mars 2012 18:31

                            Idag har jag och min käraste Daniel varit förlovade i 6 månader.<33


1 halv år redan och snart 1 år med förlovingen.  Jag älskar dig super duper mycket. Du är bäst på alla set. Du är finast på denna jord. Jag vill att alla ska se hur mycket jag älskar dig. För mig är du  helt underbar. Du är min ängel utan vingar. Puss puss min söta snuttis.

Av Malin - 23 mars 2012 18:36

Glömde säga att pappa hade namsdag igår. Han heter kent. Grattis pappa i efterskott på din namsdag. Efter jobbet gick jag och Danne på stan. Vi delade på årets första mjukglass så gott det var. Mjuklgass är den bästa glassen som finns. För en stund sen så grillade vi årets första grill. Det är också super duper gott. Snart blir att mysa framför tv med min ängel. Trevlig helg alla min bästa läsare.        

   

Av Malin - 22 mars 2012 19:49

  Grattis pappa som fyller 48 år idag. Lite gammal bild på pappa. Jag älskar dig världens bästa pappa. Puss och kram från din prinsessa Malin.

Av Malin - 22 mars 2012 19:28

 Innan vi skulle fira pappa så tog jag och Danne lite bilder på oss. Vi åt prinsesståra som mamma hade gjort.                         


        

                  Lite nya bilder på mig också för det var länge sen jag tog bilder på mig.

Av Malin - 21 mars 2012 20:47

Idag har man varit ute nästan hela dan. Det är jätte varmt ute det gillar jag. Till kvälls mat åt vi våfflor. Det var så länge sen vi åt det. mums Nyssa har man duschat och jag och Danne har gjort rent sängen. Det är så skönt att krypa ner i sängen när det är rent och fint. Imorgon är jag ledig då ska vi fira min älskade pappa som fyller år. 

 

Hihi det syns vilken täcke och kundde som är min och vems som är Dannes. Men jag brukar ligga vid väggen. ♥

Av Malin - 20 mars 2012 20:37

Då har man Jobbat idag också. Det är så kul där. Barnen är så underbara där. Efter man hade jobbat så åkte man till Uppsala. Där köpte jag en borrste och en puderborste. Nyss åt man en semla haha vet att är lite sent att göra det. Men mamma kunde inte låta bli. Ska snart sova jag är jätte trött .  

   

Av Malin - 19 mars 2012 18:50

Idag jobbat till klockan 13.00 Sen åkte mamma,Joline,Pontus,Danne och jag till stan. Idag fick jag hämta min klocka jippi äntligen säger jag bara. Jag har väntat så länge att få den. Efter vi hade hämtat klockan möte vi Gabbis och jag fick ett rosa armband som hon har gjort till mig. Tack så mycket att jag fick den och tack för kläderna som jag fick av dig förut. Vi var i djuraffären och Ö&B också sen åkte vi hem. Ikväll ska jag mysa med min man framför tv. Ha det så bra alla mina sötisar där ute tihi ♡  

   

Av Malin - 18 mars 2012 18:47

Idag har jag och Danne tvättat jätte mycket tvätt. Vi tvättade familjens tvätt också. Sen har man duschat. Vi var ute i solen också. Det har mest varit en lung dag. Sen har man duchat och imorgon ska man jobba lite på Campus. Sen tog vi diskmaskinen igår och idag så vi har varit duktiga hela helgen. ♥

                            Moa njuter i solen. Det var skönt idag för det var soligt. ♥

 

                                           Thai mat och vitt vin så gott. För det år våran dag idag.♥
                                                

 

                             En kvällspromenad med Moa då var det solnedgång ute. Den var så fin.♥

                                                     Truls ligger på trappan och har det bra. ♥
        

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards