prinsessanmalin

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Malin - 5 mars 2012 20:52

Igår tvättade jag och Danne kläderna och så kom svärmor Monica och Lunkan.Hon lockade mitt hår när hon var hemma hos oss igår. Idag har man jobbat men jag tror jag börjar bli sjuk igen för jag fryser hela tiden och jag har lite ont i halsen hoppas jag inte blir det. För jag har inte tid att bli det. Imorgon blir det dagis om jag inte blir värre. Nu tittar man på Familjen annorlunda och sen blir det 30 grader i februari. big brother ska vi se imorgon på repris för det går så sent. För vi ska upp tidigt annars blir vi så trötta.Man har nyss druckit kaffe latte och ätit pepparkaka så det var jätte gott.

                    En rätt så gammal bild på mig. ♥                    


                               


            

                                                  


           
   

                                                  


    

                                                  


          

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards