prinsessanmalin

Alla inlägg den 31 mars 2012

Av Malin - 31 mars 2012 20:24


Detta skrev min pappa på fb idag.  
 
Nu skall jag berätta om vad som hände! Jag skulle göra en enkel operation och fixa 2 bråck i magen efter en tidigare operation.Då på operationsbordet så kom en av läkarna på att dom skulle prova på att bedöva med epideralbedövning i ryggen.Men då började det blöda ordentligt i ryggen.Så då stack han mig yterligare två ggr .och blodet forsade ut ur ryggen.Då åter gick dom till att söva mig som plan...erat och fixade till mina bråck. Men när det var klart så såg dom att jag fortfarande blödde i ryggen och min kateter var full med blod.Då vart jag skickad till Uppsala för en akutoperation i ryggen.Då va jag helt förlamad i hela underkroppen.Efter min operation i Uppsala så fick jag blodproppar i lungorna och dog. Men ett snabbt ingripande av personalen här så lyckades dom få liv i mig igen.Efter tio dyngn av hårdbevakning så var den mest akuta risken över.Nu skall jag ligga här i Uppsala ca 3månader för att försöka få liv i underkroppen igen.Sen hamnar jag troligt vis i Eskilstuna för vidare vård.Det tråkiga är att jag inte kan åka hem då mitt hus inte är handikapps vänligt. Många kramizzar kent

Detta hände 12 mars.:(

   

                                Dom här planscherna fick pappa när han fyllde år av mig och Danne. 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards