prinsessanmalin

Alla inlägg den 18 juli 2023

Av Malin - 18 juli 2023 20:29

Igår gick jag upp tidig för att gå ner med tvätten. Sen la jag mig en stund. Senare hämta jag tvätten och la till ny tvätt. När jag var klar med så hängde jag upp det. Efter det hämtade jag upp sista tvätten och hängde upp den. När jag var klar med det så blev det att fixa lite frukost. Jag kollade på olika klipp en stund. Senare blev det att fixa med olika saker. Senare efter det blev det att fixa kvälls mat. Efter det har jag bara kollat på tv tills jag skulle sova.  

       


Idag gick upp en skaplig tid. Efter jag hade vaknat tog jag på mig mys kläder och sen fixade jag lite frukost. Jag kollade även på lite klipp en stund. Sen har jag fixat med olika saker hela dagen. Det varit lite regnigt idag. Senare blev det att fixa med maten. Efter det har jag kollat på tv. Nu blir nog en serie innan jag ska sova.   

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards