prinsessanmalin

Alla inlägg den 25 september 2019

Av Malin - 25 september 2019 21:42

I morse gick man upp skaplig tid. Det var för man skulle köpa glossybox kalender. Tur att man var ledig också. Efter det tog man på sig lite mys kläder och sen fixa man lite att äta. Jag och Truls tog mest lugnt på min lediga dag. Man små fixat lite här hemma och tog fram kläder tills i morgon. Ville filam video idag men vill vänta tills jag fått den nya mobilen. Den jag har nu blir inge bra bilder och video. Så det  bättre att vänta. Fick mobbil skyddet i går och nya skalet idag men fick fel skal hem. Men får nog ta den ändå. Behöver ha skalet när mobilen kommer. Senare kom mamma för vi skulle stor handla. Sen gick vi frågade om när mobilen skulle komma. Sen tog mitt mobil nät slut igår fast vi skulle få de nya förra veckan. Vi hade köpt mer gb. Men det hade blivit fel på mitt. Det hade inte ändra sig men han i affärer fixade nya till mig. Nu kommer det aldrig ta slut igen. Trodde jag skulle få i den nya men fick det nu så det ju bra. Därför jag inte var på kören igår. Hade inte pengar på bussen heller. Ska fixa månad kort i stället i morgon. Det bättre och nu har man fått lön också. Man fick hjälp med kylen också. För det var för varm eller kall. Tack så mycket mamma. Sen packade vi upp allt och sen blev det värma pizza i ugnen. Efter det blev det ta en dusch. Sen har man bara kollat på tv hela kvällen. Vi drack kaffa och åt en kaka för en stund sen. Blir att gå sova snart.  

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards