prinsessanmalin

Alla inlägg den 3 september 2019

Av Malin - 3 september 2019 21:11

När man vaknade var man lite smått trött. Men det gick över senare. Det var så kallt i morse. Det var nästan att jag ville ha vantar på mig. Dagen har gott fort. Det på bilden var min lunch. Innan jag åkte hem gjorde jag ärenden på stan. Träffade på pappa. Vi snackade en stund och sen skydda jag mig hem. För det blåste lite och kom lite smått regn. När man kom hem fixade man kvälls maten. Sen har det bara varit en lug kväll fram för tv. Blir att sova om en stund. Är så trött.  

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards