prinsessanmalin

Alla inlägg den 23 juni 2018

Av Malin - 23 juni 2018 22:11

Igår blev det fullt upp. Ledig en fredag är aldrig fel. Vi gick upp skaplig tid och åt frukost. Sen fixade vi oss midsommar fina. Sen gick vi ner till stan. Vi tog en fika och träffade på kompisar och sen gick vi kollade på midsommarstången. Såg några barn från jobbet också. Vi hann se den innan regnet kom. Vi gick handlade när regnet kom. Sen tog vi en promenad till våran kompis och ennes familj. Vi skulle fira midsommar med dom och massa annat folk var där med. Vi firade hennes student också. För i var borta när hon gjorde det. Vi åt gott och gjorde olika lekar. Mitt lag kom på tredje plats. Fick en krans av en som var där.  Det regnade ock sol ibland. Så det blev en rengnbåge där också. Sen hämtatde våran kompis pappa oss. Tack för vi fick komma. Man var rätt trött så man la sig nästa diekt när man kom hem. Här kommer det


några bilder från igår.  

                                         

Ha en mysig och trevlig midsommar nu alla mina underbara vänner. 

Här är en gammal bild på mig som jag gjorde lite om.  



Idag gick vi också upp en skaplig tid. Vi fixade oss och sen kom mamma hämtade oss. För vi slulle stor handla. Träffa ett barn på jobbet den ena såg jag igår med. Det var så kul. Sen åt vi lite på doken. Det var våran frukost idag. Mamma vissa bild på deras nya kanin ungar. Så söta. Den vita ser ut som förra kanin Pelle. Tack så mycket mamma attdu körde oss. När man kom hem blev det att packa upp allt och ficka lite av dom nya kakorna. Senare blev det pizza i ungnen. Truls var så gosig förut också. Sen har blivit film hela kvällen och åt lite gott. Känns som vi dom ända som inte tittar på fotbollen. Man får ändå svar det någon annan stans  hehe. 

                                             

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards