prinsessanmalin

Alla inlägg den 16 februari 2017

Av Malin - 16 februari 2017 21:44

I morse var man så himla trött. Jag fixade mig som vanligt. Sen spelade jag in det är mina svar på fakta om mig/frågestund och jag ladde upp den för en stund sen. Hoppas ni gillar att se på den. Efter det var jag tvungen att gå till bussen. Jobb dagen var kort idag och det var rätt kallt ute idag. Det kom regn idag också. När man kom hem blev det lite mellis var så hungrig idag. Senare blev dey fixa lite kvälls maten. Sen blev bara lugn kväll fram för tv med lite kvälls mellis. Nu blir det att försöka sova lite. För imorgon är det sista jobb dagen sen tar vi helg. Super skönt ska det bli.  

 

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards