prinsessanmalin

Alla inlägg den 5 februari 2017

Av Malin - 5 februari 2017 20:07

I går kväll var vi med en kompis. Vi kollade klart på mello och gick vi till Zatine en krog. Jag drack en red bull där. Vi träffade även på Oliver Ingrosso. Men tyvärr blev inte bilden så bra på mig för vi var tvungen ta med blixten också. Vi hann inte ta ny heller han var så snabb ocj gick väg. Vi kom hem vid tre och då gick vi la oss. Idag har varit en lugn dag. Jag bara slö tittat på tv. Efter som inte älsklingen mår inte så bra just nu. Hoppas han mår bra snart igen. Har även handla liten på morgonen åt älsklingen och saker till helgen. Svärfar var så snäll och körde mig. Tack så mycket för det. Senare tog man fram kläder tills imorgon och sen åt man lite kvälls mat. Efter det blev det en skön dusch och natt kläderna har varit på hela dagen. Det har varit rätt seg dag idag. Det blir att gå sova tidigt i kväll för en gång skull.   

              

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards