prinsessanmalin

Alla inlägg den 24 februari 2015

Av Malin - 24 februari 2015 21:16

I morse när man kom till jobbet så blev det att äta frukost med barnen som vanligt. Sen var jag med dom små en stund på morgonen och sen har det varit lugnt på jobbet. Efter jag hade slutat möte jag Danne och två kompisar. Vi fikade lite först och sen gick vi till olika affärer. Det först bilden köpte jag för mitt present kort jag hade fått av Lena när jag fyllde år. Jag fick lägga till lite bara. Så jag har haft en jätte bra dag idag. Efter vi hade ätit kvälls mat så slängde vi lite skräp. Snart ska jag gå sova.

     

Av Malin - 24 februari 2015 06:16

                            Idag har jag och min fina kille Daniel varit förlovade i 3 år och 5 månader. <33


Du gör mig så lycklig och glad. Jag har aldrig i hela mitt liv varit så här lycklig. Trodde aldrig att jag skulle träffa sådan kille som dig. Jag är så fruktansvärt glad över att jag har dig. Jag  kan inte tänka mig ett liv utan dig. Du har gjort en sådan förändrig i mitt liv. Världens bästa kille är du. Jag älskar dig så oehört mycket och det kommer jag alltid att göra. Pussar till dig min underbaraste från din Malin.  

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards