prinsessanmalin

Alla inlägg den 14 februari 2015

Av Malin - 14 februari 2015 20:03

Förlåt för jag inte bloggade igår men det var fullt upp då. Vi var och handlade lite och våran kompis kom hitt. För han ska vara här hela veckan. När han åkte med sin pappa som köpte dom mcdonalds till oss. Tack så mycket det var snällt. Sen på kvällen kom det kompisar hitt. För dom kom och skulle fira Danne lite. Vi åt kladdkaka med grädde och tittade på skräck filmer. Senare åt vi chips också. Idag skulle Danne jobba på stan. Han skulle fotat där lite. Man fick gratis fika. Dom hade inge saft så jag tog lite mjölk istället. Sen gick jag hem till min förra jobba kompis och kollade på kläder som hon vill bli av med. Sen handlade man cola. Vi var i film affären också. Sen möte vi mamma på stan. Så vi åkte med henne hem. För hon skulle ändå hem till oss. Sen kom mormor och moster hitt också. Dom skulle fira Danne. Vi åt av kladdkakan som vart över. Vi skulle ha fikat något annat men vi ville bli av med den först. Efter det fixade vi med min nya dator som har kommit nu. Bästa mamma hjälpte oss med disken också. Tack så mycket mamma. Här en bild som Danne tog på mig idag. Ha en fortsätt bra kväll nu. Jag fick alla hjärtas dag present av Danne lite tidigare i veckan. Lite smycken. Tack så mycket min sötnos. Nu ser vi på melodifestivalen och jag har hjärt rösta på två bidrag. Linus,Smir och viktor. Men det fanns andra som var bra också. Efter det blir det en skräckis till. Synd igår bara att det krånglade hoppas att det inte gör det idag. 

 

    Glad alla hjärtans dag alla mina blogg läsae hoppas ni alla får en riktigt mysig alla hjärtans dag nu.  


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards