prinsessanmalin

Alla inlägg den 31 maj 2014

Av Malin - 31 maj 2014 21:12

I natt mådde jag inte alls bra. Jag spyde. Måste ha varit någont konstigt jag har ätit. För jag har mår nu. Hoppas det inte blir natt igen bara. Mina föräldrar hämtade oss imorse. Vi var kollade på en loppis. Sen åkte vi till dom och tvättade lite. Vi åt frukost och fikade där också. För vi hade inte tid att äta frukosten hemma. Vi åt grillat mat där också. Nästa alla hudar hade klippt sig och dom ser ut som små valpar. På dagen var det regnigt. Men på kvällen vart det soligt och fint. Innan dom körde hem oss så köpte vi glass. Jag köpte den här nya glassen och den var god. Den glassen hade fint man också. Passar bra till mig. Det har kommit några nya glass som jag vill prova. Nu har man lrödags mys och tar det lugnt.

 

Av Malin - 31 maj 2014 20:47

I går vart det inge blogg. Vi hade fullt upp då. Först på morgonen åt jag gröt och tog en dusch. Danne hade utstänning på sina bilder och så hände det massa saker på stan som vi kollade på. Först jag en stund med föräldrarna och sen gjorde jag sälskap med Danne. När moster kom tittade på bilderna fråga hon om vi hade ätit lunch. Danne hade gjort det men inte jag. Så jag åt med moster och hon bjöd mig. Tack så mycket det var gott. Efter stund kom svärmor och hon bjöd på fika. Tack så mycket. Sen senare såg vi på bandet som vi känner också. Jag såg en fin bil utanför där också. Efter det åt vi på resturang med en kompis som heter Krille. För han skulle hem till oss. Vi köpte godis också. För vi skulle se på film. Han gick hem rätt sent. Så då orkade jag inte blogga då. Vi hade varit på stan hela dagen. Det var så kallt och regnit ute igår. Jag fick tillbaka min dator igår. Men den är knäpp fortfarande. Vi kanske ska lämna in den på lagning. Det kommer inlägg på det jag gjorde idag också.

   

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards