prinsessanmalin

Alla inlägg den 4 maj 2014

Av Malin - 4 maj 2014 21:10

I dag var vi hundvakt åt Moa. Mina föräldrar skulle till min faster. Dom hade små hundarna med sig och Moa gillar ju inte att åka bil. Moa gnällde lite. För hon är inte van att vara borta. Vi gick till svärmors jobb med Moa. För vi skulle hämta min surfplatta som jag har fått av bästa svärmor. För hon har fått Dannes gamla och den är minder. Jag fick hennes som är större. Jag sparade mina pengar att inte köpa ny eller Dannes. Så det var bra. Jag vet precis vad jag ska göra med den också. Tack så jätte mycket svärmor. Jag har velat ha en sån länge. Senare på kvällen hämtade dom Moa. Truls är inte rädd för Moa heller. Så det är ju bra. Tur var det fin väder också.

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards