prinsessanmalin

Direktlänk till inlägg 18 augusti 2012

Idag köpte jag och Danne en begagnad hamster

Av Malin - 18 augusti 2012 18:46

Idag köpte jag och Danne en begagnad hamster. Hon är vår lilla bebis och hon är en vit hamster. Mamma hälsde på morfar lite snabbt och Jag och Danne satt kvar och passade hamstern. Det var en lite kille som hade haft henne. Han hade döp hamstern till Nelly och snöbollen hihi. Min förra hund hette Nelly. Men vi kommer kommer nog kalla den för snöflingan också. Hon kommer få många fina smeknamn. För det kommer känns konstigt att kalla henne för Nelly efter som vår förra hund hette så. Vi fick bur,saker och mat och annat också. Vi fick allt för 100 kr. Som vi köpte från vår loppis peng. Men vi har rätt så mycket pengar kvar från våran loppis. Men vi använder min gammla bur och vi har lakt in lite av hennes saker också. Nu har hon än ställning i buren. Den var i hennes bur som vi köpte. Hon blev en fin presten på våran dag. Sen har vi sålt en sak från loppisen också. Sen så handlade vi och sen så fikade vi kanelbullar när vi kom hem. Pappa fick vara hemma för han är sjuk. Till kvällsmat åt vi en thaigryta. För en stund sen så städade jag och Danne hela övervånningen. Så våran dag har varit underbar. Snart blir det att titta på Sommarkrysset och äta lite gott. Ni får en mysig lördagskväll nu alla mina finaste läsare.   

 

     



 
 
Kicki

Kicki

22 augusti 2012 17:53

Naw vilken söt hamster ^^ och vilket fint namn ^_^

http://www.HoonKallasKickii.bloggagratis.se

Malin

23 augusti 2012 07:53

Tack:) vilket namn av dom?^^

 
Ingen bild

Evelina

27 mars 2013 10:24

Hej! Jag är medveten om att det här är ett gammalt inlägg men tänkte passa på och fråga om det fungerade bra med att köpa en begagnad hamster för er? Om den vänjde sig snabbt vid sina nya skötare och så! Jag funderar på att göra det också så är tacksam för svar!
Maila mig isåfall på evelina.11@hotmail.com

Malin

27 mars 2013 20:28

Hej! Ja det gick bra för oss. Men man vet ju inte om den är snäll och så. Jag skulle nog säga att bästa är att köpa en ny. För då kan man lära dom massa saker och så. Hoppas du blir nöjd med ditt svar. Jag kan maila dig det här också om du inte ser det här.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - Måndag 29 jan 20:30


I dag gick jag upp så tidigt. Efter jag hade vaknat så fixade jag mig. När jag var klar så tog jag det lugnt en stund. Senare blev det att ta bussen. Det fortfarande så halt ute. Men det var inte så kallt idag. Det varit ganska lugn dag idag. När jag...

Av Malin - Söndag 28 jan 20:54


Idag tog jag sovmorgon. Jag tände lite ljus och sen fixade jag frukost. Jag kollade på lite klipp en stund. Senare åkte jag och mamma till Eskilstuna och gjorde lite snabba ärenden där. Efter det åt vi lite sen lunch. När jag kom hem fixade jag lite ...

Av Malin - Lördag 27 jan 19:49

I tisdags var jag ledig. Jag började med att sova ut lite. Efter det fixade jag lite gröt och kollade på lite klipp en stund. Sen spelade jag in lite video Vi får se när dom kommer upp. När jag var klar med det så fixade jag lite med olika saker. Sen...

Av Malin - Måndag 22 jan 20:16

Nu var det verkligen länge sen jag bloggade. Sista var innan det skulle bli nytt år. Jag firade nya året med mamma och min moster. Vi åt tre rätter. Så vi åt gott och drack gott. Vi spelade också lite sällskapsspel. Vi skålade nya året med vin. Pyret...

Av Malin - 29 december 2023 19:37

Nu har jag varit borta några veckor. Det varit full upp. Jag har fyllt 33 år. Så jag blev firad hemma hos mamma. För några veckor sen. Dagen innan så bakade jag och mamma en tårta och vi gjorde kallt den sen när vi skulle fira mig. Vi bakade bara dag...

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards