prinsessanmalin

Alla inlägg den 31 augusti 2012

Av Malin - 31 augusti 2012 19:43

Imorse när jag vaknade så mådde jag inge bra så jag stanna hemma från jobbet idag. Ja gick la mig igen. Det var så skönt och jag vaknade klockan halv 12. Då mådde jag värre. Nu är jag jätte snorig. Näsan bara rinner hela tiden. Jobbigt värre. Jag både svettas och fryser hela tiden. Det så himla jobbigt. Det var inte kul att vakna och att man hör att det bara öser ner regn. Jag blir så galen på detta väder nu. Jag vill ha mer sol nu innan hösten kommer. Jag har världens bästa föräldrar dom hade köp mat när dom hade varit på stan. Det var min favorit mat också. Sen tog jag en varm dusch. Det var så skönt. Idag har man bara titta på film. För det har ösregnat hela dan. Hoppas jag blir frisk snart. Jag få ta det lungt så blir jag nog frisk snart. Nu blir det att titta på fångarna på fortet och äta lite gott. Ni får ha en trevlig en mysig helg alla mina bästa läsare.

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards