prinsessanmalin

Alla inlägg den 27 juli 2021

Av Malin - 27 juli 2021 21:35

Igår gick jag upp en skaplig tid. Jag fixade mig och sen blev det att äta pizzan som blev över från i söndags. Blev att kolla på lite klipp en stund. Senare blev det att fixa med oika saker här hemma. Fick bli en lugn dag hemma igår. För jag var ite trött och seg igår. När jag var klar med det blev det att fixa lite kvälls mat. Efter det blev det att kolla på lite serie innan jag gick och sov.  

  

Idag blev också att gå en skaplig tid. Jag fixade mig och sen blev det att fixa lite frukost. Efter det kom mina föräldrar och hämtade mig. Vi gjorde lite olika ärenden och sen fikade vi lite. Innan vi åkte hem blev det att handla lite. Köpte även lite vin också. När jag kom hem blev det att städa lite. Efter det tog det lugnt stund och åt lite mellis. Senare blev det att fixa lite kvälls mat och sen blev det att kolla lite serie. Nu kollar jag på tv tills jag ska gå och sova lite.  

             

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards