prinsessanmalin

Alla inlägg den 22 juli 2021

Av Malin - 22 juli 2021 21:39

Jag gick upp tidigt idag. Jag fixade mig och sen blev det att äta lite frukust. Jag kollade på en serie en stund. Efter det kom mina föräldrar och hämtade mig. Vi åkte först till ett ställe som heter Skanssund. För att komma över dit åkte vi färjan. Där tog vi en promenad och sen fikade vi som vi hade med oss. Efter det åkt vi till Trosa. Där jag och mamma badade. Efter det åt vi våran pastasallad som vi hade med oss. När vi var klar gick vi vid hamnen och kollade runt, Kollade även lite i affärer. Innan vi åkte hem blev det att fika lite på deras ute resturang. Det blev en mysig utflykt. När jag kom hem fixade vi med kvälls maten och sen fick det bli att ta en dusch. För vi badad i havet. Jag är så trött. Så det blir att kolla serie en liten stund till.  

                                                     

   

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards