prinsessanmalin

Alla inlägg den 23 april 2020

Av Malin - 23 april 2020 22:50

Bilden på Truls är tagen igår när vi skulle sova. I morse när jag vaknade var jag bara lite små trött. Jag gick ändå upp och fixade mig. Jag åt frukost hemma. För jag började senare idag. Sen tog jag de lugnt en stund. Sen blev de ganska lugn dag idag. Fanns gott till rastn idag. Efter jobbet så hämtde mamma och älsklingen mig. För vi skulle hämta vår mat som vi har stor handlat. Tack så mycket mamma för hjälpen. När jag kom hem packade jag upp allt. Senare blev de att värma på en pizza i ugnen. För klockan var rätt mycket. Sen har de bara varit en lugn kväll. Är så trött nu. Ska gå sova snart.  

   

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29 30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards