prinsessanmalin

Alla inlägg den 15 april 2020

Av Malin - 15 april 2020 21:53

I morse var jag rätt trött. De var bara att gå upp och fixa sig. Efter blev de att fixa lite frukost. Sen skulle jag gå till bussen och då hittade jag en mobil som någon hade tappat. Jag rinde mamma så vi hjälpte åt att hitta de som ägde den. Jag tog med mig den till jobbet. Ville inte lämna den kvar. Mamma fick tag på han. Så han kom och hämtade den på jobbet. De var så bra att han kom innan jag började också. De var ganska lugn dag idag. De varit soligt idag. Vi har varit ute nästan hela dagen. Sen hade en mamma på jobbet med en väska som jag skulle kolla om jag ville köpa den men sen så fick jag den iställt. Så snällt. Tack så mycket blev ju så glad. När jag kom hem blev det äta de som vart över från igår. Behövdes bara värmas. Så skönt allt vart klart snabbt idag. Efter  de blev det att ta en dusch. Sen har jag bara kollat på tv. Snart blir de att gå sova.  


                                    Bästa Adam Alsing vila  i frid. Träffa han 2017 i Eskilstuna .<33    

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29 30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards