prinsessanmalin

Alla inlägg den 25 mars 2020

Av Malin - 25 mars 2020 22:37

Bilden på Truls är från igår kväll. När jag vaknade var man lite små trött. Efter jag hade vaknat blev det att fixa sig och sen blev det att äta lite frukost. För jag började senare idag. Det har varit en mysig dag idag. För vi på utflykt och senare till mellis åt vi våfflor. Till våfflorna blev det sylt,grädde och nutella. Vi hade som en våffel stuga hehe. JVi haft ganska lugnt ändå. ag va helt slut och kall när jag kom hem. Vi har varit ute nästan hela dagen. När jag kom skulle de blivit våfflor igen men vi fixade annat. Innan jag åt mat blev de att ta ett bad. Sen har det bara varit lugnt fram för tv. Nu blir det att sova är så trött.  

   

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards