prinsessanmalin

Alla inlägg den 14 mars 2020

Av Malin - 14 mars 2020 21:04

Bilde på Truls är från torsdags kväll tror jag när man skulle gå sova. Igår blev det fullt upp. Man gick upp och fixade sig. Sen kollade man på en serie och sen gick man till bussen. Det var så fint väder idag. Vi hade massa got kvar från mötet också. Men det har varit fullt upp idag. Innan man åkte hem gjorde man ett ärende. När man kom hem fixade man kvälls mat och sen tog man en dusch. Sen blev vi hämtade av svärfar. Vi åkte firade svärmor som fyllde år igår. Vi åt gott och drack gott. Sen körde en kompis hem oss. När man kom hem kollade man på serie och sen gick man la sig. För man var ju super trött.  

             

 

Idag tog vi sovmorgon och sen fixade man oss. Sen gick vi en promand till stan i solen. Det var så skönt ute. Vi kollade runt lite och gjorde olika ärenden där också. Man tog bussen hem. När man kom hem fixade man med olika saker och Truls hjälper så gärna till. Senare fixade vi med kvälls maten. Sen har det bara varit en lugn kväll. Blir att kolla på tv tills man ska sova.  

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards