prinsessanmalin

Alla inlägg den 26 april 2019

Av Malin - 26 april 2019 20:58

Man gick upp rätt skaplig tidigt idag. Man tog på sig mys kläderna och gav Truls lite frukost också. Efter det blev det att fixa lite frukost och man kollade olika klipp. Efter det blev det att göra rent katt lådan. Sen har man fixat med olika saker i hemmet. Sen har man fixat sig och spelat in en vide. Man svarat lite på kommentarer också så man hade missat. Man ladda upp den och sen fixade man en lätt lunch. Så man har varit ledig idag. Så lång helg blir det. Senare fixade vi med kvälls maten. Så klart brände jag mig.Efter tog vi en promenad till stan och gjorde ärenden. Det så fint väder också. När vi kom hem blev det att ta en dusch. Sen har det bara varit lugn kväll. Kolla på tv och ätit gott. Truls har också mys hela kvällen och han vart med mig över allt idag känns det som. Märker att youtub krånglar  just nu ser inga kommentarer. Hoppas det funkar som det ska i morgon. Dom kanske gör om där eller något. Blir att gå sova om en stund. Så nu säger jag godnatt och trevlig helg på er alla.   

                       

https://www.youtube.com/watch?v=caZaA_3hJ94


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards