prinsessanmalin

Alla inlägg den 5 mars 2019

Av Malin - 5 mars 2019 22:30

Man vaknade rätt skapligt idag. Man tog på sig mys kläderna och fixade frukost. Man kollade på olika klipp och tv.  Senare fixade man sig lite. Man spelade in en video. Efter man hade ladda upp den blev det att slänga skräp. Sen kom pappa och hämta mig. För jag skulle till doktorn med magen igen. Fick ta vå olika blod prov också. Innan vi gick det blev att vara i en blomaaffär. Senare bjöd pappa på fika. Kaffe latte och en bulle. Tack så mycket. Det har varit så konstigt väder idag. Senare när man kom hem blev det att fixa kvälls mat. Senare blev det att ta buss till stan och gjorde ett ärende. Sen blev det att gå till kören som har börjat igen. Efter det tog man bussen hem. Det var så kallt ute. När man kom hem blev det kaffe och semla. Nu blir det  att gå sova. Börjar bli så trött nu. Har lite ont i huvudet också. Kan vara för jag är trött också.  

                                    https://www.youtube.com/watch?v=yqEW-bD8Y-A

    

       

Snäll pappa man har som köpte vaniljsemla till mig och e vanlig semla till älsklingen. Tack så mycket. Det var gott 

med kaffe till.     #festisdagen

         

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards