prinsessanmalin

Alla inlägg den 7 augusti 2018

Av Malin - 7 augusti 2018 22:27

I morse var man också lite små trött. Efter man hade vaknat blev det fixa sig lite och sen blev det frukost. Soligt var det också på morgonen. Sen blev det prov filma på mobil och det funkade bättre. Så i morgon blir det att spela in en video. Sen blev det att åka till jobbet. Det var lite konsigt väder idag men det var ändå varmt ute. Det var lite små kallt inne på jobbet. När man kom hem var man så trött. Råkade vila lite på soffan. Fast det ändå vart en lugn dag idag. Sen blev det fixa mat. Senare blev det tv mys och sen blev det även att sy lite. Nu blir det att gå sova. Bjuder bild på mig idag hehe.  

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards