prinsessanmalin

Alla inlägg den 28 juni 2017

Av Malin - 28 juni 2017 21:56

Imorse var man lite små trött. Jag hade lite sovmorgon idag med gick upp tidigt ändå. Hade lite saker jag ville göra på morgonen. Först fixade jag mig och åt lite frukost. Sen spelade jag in en dreamhack haul 2017 video och ladde upp den för en stund sen. Jag skulle vissa hur lampan såg ut också. Hoppas ni gillar att se på den. Bilden är också tagen imorse. Sen cyklade jag till jobbet och redan då vart det varmt. Åt lunch på rasten idag. En lugn dag på jobbet igen. Efter mellis fick vi lite god fika. Efter jag hade slutat var man på stan en stund och sen gick vi hem. När man kom hem hade det blivit jätte varmt. Vi fixade med kvälls maten då och sen har det bara varit en lugn kväll. För stund sen drack man kaffe och åt en macka. Snart blir det att försöka sova lite.   

               


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards