prinsessanmalin

Alla inlägg den 2 juni 2017

Av Malin - 2 juni 2017 22:13

Igår var det fullt. Först jobbade man några timmar. Sen blev jag hämtat av några från min gammla klass. Jag och älskling fick följa med dom till grönalund. Det var rätt mycket trafik när vi skulle dit och mycket folk var där också. Våran kompis var dä med. Vi gick runt lite där och sen kollade vi på När Zara Larsson varm där. Vi kom hem sent för det var mycket trafik när vi skulle åka hem. När vi kom hem var man så trött kall. Det hade regnat lite och sol. Det var så kallt. Det var bara att gå sov när man kom hem.   

                                                              

I morse var man väldigt trött och kall var jag. Jobbb dag var rätt lång idag. Efter jag hade slutat åkte jag till stan och hämta mina glasögon och solglasögon. Jag ska verkligen försöka vara duktig att använda dom. För dom man hade hemma förut hade man mest hemma. När man kom hem blev det fixa lite kvälls mat och sen tog man en dusch. Efter det tog man på sig natt kläder och kolla på tv. För stund sen åt man lite gott och drack lite gott. Nu är man så trött så. Så nu säger jag trevlig helg och god natt.  

             

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards