prinsessanmalin

Alla inlägg den 29 september 2016

Av Malin - 29 september 2016 22:02

I morse trodde jag att det  inte regnade men när jag ut kom lite regn. Men den  slutade på halva vägen till jobbet. Det var så fin färg på himla i morse många såg regnbågen men jag såg ingen. Men det har varit en regnig och en blåsig dag idag. Efter jag hade slutat gjorde jag ärenden på stan och sen skydda jag mig hem. Efter det blev vi hämtade av svärmor och vi hem till mina föräldrar. Där fick vi varma mackor och det passade så bra när man var hungrig. Fick även kaffe så klart. Vi tog med tvätten också. För vi hade tvätt tid idag. Men vi hann inte klart men mamma skulle fixa det sen. Tack så mycket mamma. Mamma körde hem oss sen för hon skulle ändå i väg. När man kom hem byte man om till natt klädera och vi tände lite ljus. Vi kollade på film och åt lite gott. Det var inge roligt väder så då tycke vi kunde få lite extra gott fast det bara trosdag. Tur att det helg snart. Bäst att gå sova snart så att det blir helg snart. 

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards