prinsessanmalin

Alla inlägg den 12 juli 2016

Av Malin - 12 juli 2016 21:43

I går var det fullt upp. Vi gick upp skaplig tid och fixade oss. Sen kom mina föräldrar och fikade lite kladdkaka. Sen åkte vi hem till dom. Vi öppnade loppisen där när vi kom fram. Sen fixade vi oss. För vi skulle fira en sommargrannen som fyllde år då. Han fyllde 70 år. Så vi var där en stund och det kom en riktig regnskur när vi var där också. Det åskade också. Vi hade även sol ibland också. Vi fik massa gott också. När vi kom hem åt vi mat. Senare blev det hallon och glass.  


I dag åkte vi hem tidigt. För dom skulle i väg på lite ärenden. Vi packade upp allt och sen sov vi lite stund till. För klockan var inte så mycket. Sen åt man goda mackor som vi fick av föräldrarna. Senare fikade vi kladdkaka som blev över förut. Sen ringde våran kompis och frågade om vi ville med till Eskilstuna. Så det gjorde vi. Kul att åka väg lite och tack så mycket att vi fick åka med. När vi kom hem lagade vi mat och nu är lugn stund framför tv.  

           


 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards