prinsessanmalin

Alla inlägg den 30 april 2016

Av Malin - 30 april 2016 21:44

I dag tog vi lite sovmorgon och sen åt vi lite frukost. Efter det tog vi lugnt en stund. Efter det åkte vi och hämtade ut pengar och sen kollade vi på en loppis. Sen körde dom hem oss. Tack så mycket för en trevlig i går och idag. Vi tog lugnt en stund och sen blev det laga tacos. Jag var super hungrig då. Efter det tog vi lugnt en stund och sen hämtade mina föräldrar oss och Pyret var med. Vi åkte och kollade på en maj brasa. Vi fikade där och lyssnade när folk sjöng.  Min ena jobba kompis var där och sjöng också. Det var lite annat också. Såg några om vi känner också. Fick lite fina bilder på elden men hade filmat också. Men filmen råkade jag nog ta bort. För jag hittar den inte nu. Tack så mycket att vi kunde åka med er till brasan. Nu har vi fredags mys med lite gott. Nu får ha en fortsätt trevlig helg och kväll alla mina läsare.  

                         

Av Malin - 30 april 2016 14:57

I går vart det fullt upp. Det var därför jag inte bloggade i går. I går morse så hade jag lite sovmorgon och efter jag gick upp tog jag en dusch och sen fixade jag mig. Jag åt lite gröt och kaffe till frukosten. Sen spelade jag in en Glossybox April video också och hoppas ni gillar att se på den. Men jag ladda upp den på youtube idag. På jobbet gick allt bra och rasten drack man lite kaffe och till lunch blev det tacos. Jag hade en sen dag i går. När man kom hem blev vi hämtade av en kompis pappa. För vi skulle träffa några kompisar hos han. Vi åt lite thai mat tillsammans och sen hade vi det bara det trevligt. Vi tog en promenad vi skön också. Tog lite fina bilder och vi köpte lite dricka också. Det vart så sent där. Så vi sov över där en natt. Jag bloggar mer senare om vad vi har gjort och ska göra idag.   

                                                         Ha en riktigt mysig valborg alla mina Blogg vänner nu.     

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards