prinsessanmalin

Alla inlägg den 3 april 2016

Av Malin - 3 april 2016 20:47

I går var det fullt upp och vi kom hem sent igår. Det var därför jag inte bloggade igår. Mamma hämtade oss tidigt. För hon skulle bya däcken hos Lunkan. Sen åkte vi till svärmor och fikade. Vi åt mackor där. För vi hann inte äta frukost. Så det tackar vi så mycket för. Efter det så åkte vi hem till en kompis som fyllde år i går. Men vi kom lite tidigare. Så vi fick mat där och vi gick och handlade lite också. När alla gästerna kom fick vi massa gott och kollade på film. Vi gick även ut när det var mörkt och lekte burken. Så vi vart små på nytt haha. Sen körde hans mamma hem oss. Tack så mycket för en trevlig kväll. När man kom hem gick vi la oss. För vi var så trötta i går. Truls blev så glad när vi kom hem.  


I morse tog vi sovmorgon och sen blev det att ta en dusch. Efter det åt vi frukost och tog det lugnt. Senare fikade vi lite efter det blev det tacos mys. Sen tog man fram kläder tills i morgon och så har man hand tvättat lite. För en stund sen åt man lite gott och har även kollat på den nya Beck. Truls myste med mig medans vi kollade på Beck. Så vi tog en lugn dag i dag.  

     

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards