prinsessanmalin

Alla inlägg den 18 februari 2014

Av Malin - 18 februari 2014 21:18

I morse på jobbet gick vi ut i det fina vädret. Vi åt frukt ute också. Det var så skönt och härligt. Det har redan kommit massa blommor också.  Sen var jag på möte med min chef också. Vi städat lite på jobbet också. Idag är det ju min och älsklingens dag. Vi har inte firat den idag. Det blir nog att göra det i helgen. Snart är det helg igen. Det ska bli skönt. Det tur att dagarna går fort ibland. Fast helgerna behöver gå så fort. Nu är jag trött och fryser. Så det blir att sova när som helst.

   

Av Malin - 18 februari 2014 06:51


En fin video som jag har gjort.

Av Malin - 18 februari 2014 06:47

 

                                                  

        3 år med min prins Daniel.<33

Idag kom äntligen våran 3 års dag. Jag kan inte förstå att det är redan är 3 år. Det känns som vi vart nyss tillsammans. Hoppas det blir mer år. För det vill i alla fall jag att det ska bli. Vi hör tillsammans det är bara så. Ingen kan skiljas oss åt. Mitt hjärta finns hos dig hjärtat. Jag vill tacka dig att du vill ha mig fortfarande och står ut med mig. Du betyder allt för mig älsklingen.18/2-11 är datumet jag aldrig kommer att glömma. Jag älskar dig mer än vad man kan säga. Tussen tals med pussar till dig min fästman Daniel från Din fästmö Malin.

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards