prinsessanmalin

Alla inlägg under februari 2014

Av Malin - 28 februari 2014 20:31

I morse hade jag lite sov morgon. Jag duschade när jag vaknade och det var så skönt. Jag vart lite piggare av det. Pappa kunde köra mig till jobbet. För han skulle till doktorn den tiden. Så det var jätte bra. På jobbet var det rätt lugnt. Jag slängde lite skräp med en på jobbet. Det gjorde jag hemma också. Sen har vi städat lite på jobbet. Efter det åkte jag och packade lite. Sen åkte jag hem till mina föräldrar. För Danne är med kompisar. Jag tvättar lite kläder och våra påslakan. Dom här två fina solfjädrarna fick jag av bästa pappa. Tack så mycket och tack för du körde mig till jobbet. För stund sen åt jag det här. Det är min sockerkaka som pappa hällde sylt och grädde på. Det vart gott och då blev det inte lika tort. Nu får ni ha en trevlig helg alla mina läsare.

     

Av Malin - 27 februari 2014 20:28

Idag åt jag frukost på jobbet. Det så mysigt att få göra det. Det har varit lugn dag på jobbet. När jag hade slutat så körde min jobba kompis mig. Jag åt maten lite tidigare idag. För sen på kvällen skulle jag på möte på jobbet. Min jobba kompis hämtade mig också. Tack så mycket. Vi turas om att ta med sig fika till möte. Idag var det min tur. Men dom sa att dom tar helst med mackor och så. Efter som en del jobba länge och hinner inte äta hemma. Det visste inte jag. Så jag hade med mig sockerkaka. Jag fick gå tidigare från mötet också. Nu är jag trött och har ont i huvudet. Det vart en lång dag för mig. Föst började jag tidigt och sen kvälls möte. Tur att det är helg snart.

 

 

Av Malin - 26 februari 2014 20:48

I morse hade vi sång samling. Sen gick vi till skogen och åt lite matsäck. Vi såg djur spår och blåsippor knoppar. Våren börjar nog komma. Vi får hoppas på det bästa. Såg en annan blomma igår också. Fast det var inge skönt väder idag. Efter jag hade slutat så möte jag mamma på stan. Vi gjorde lite ärenden på stan. Jag fick mammas gamla hylla. Den är så fin och Sen fick vi deras gamla skrivare. Så det är jätte bra. Tack så mycket. Nu är jag super trött. Jag ska snart sova. Ska upp jätte tidigt imorgon.♥ 

  

Av Malin - 25 februari 2014 19:59

Idag började jag vid frukost tiden för första gången. Jag hade ett eget frukost bord. Det var så himla mysigt. Men trött var jag. Fick gå upp jätte tidigt. Men det blir nog bättre när jag har gjort det några gånger. När man kommer in i rutinerna igen. För jag har fåt nya tider. Efter lunch tog vi en skön promenad i solen och lekte lite på olika ställen. I morse vart det kallt. Det vart lite varmare över dagen. Så det blir snart att sova för min del. Jag är så himla trött nu. Nu bjuder jag på en riktigt gammal bild på mig som jag har gjort om.

   

Av Malin - 24 februari 2014 20:39

Idag hade jag min pyssel grupp. Vi gjorde lite olika favorit djur som dom hade. När vi var ute gjorde vi lite olika lekar. Min katt Truls har börjat äta dåligt. Mamma tror han behöver gräs. Så jag ska köpa det. Eller kanske han har tröttnat på maten. Men jag tycker han dricker dåligt också. Igår spydde han också på min matta. Jag fick tvätta den i duschen. För vi får inte tvätta mattor i våra tvättmaskin. Sen går det inte göra det med min matta. Men annars är han pigg i alla fall. Hoppas att han dricker och äter snart igen. För han brukar äta mycket mat annars. Hoppas jag inte behöver ringa djur doktorn. Nu tittar vi på Talang Sverige. För stund sen åt vi hemma gjorda semlor. Jag gjorde varm mjölk till. För det var så länge sen.

 

 


Av Malin - 24 februari 2014 06:40

                              Idag har jag och min sötis Daniel varit förlovade i 2 år och 5 månader.<33

Första gången vi vart tillsammans så gick det mesta snett. Det var så mycket bråk på andra ställen som inte var med mellan oss göra. Då blev vårat förhållande också snett. Men nu går allt som en räls. Jag är så glad att vi vart tillsammans igen. Så om det inte hade tagit slut då så hade vi varit tillsammans längre. Nu har vi ett helt nytt underbar liv. Aldrig ska jag slutat älskar dig. Du allt jag ber om. Hihi vart det en lite text av en låt också. Pussar till dig hjärtat från din Malin.

Av Malin - 23 februari 2014 20:41

Idag sov vi länge. Sen när jag hade vaknat så tog jag en duscha. Efter det blev det att äta frukost och se lite på tv. Jag har valt det jag ska på mig imorgon på jobbet också. Sen blev det att tvätta lite och äta lite kvälls mat. Efter maten vart det att hämta tvätten och satt på ny tvätt också. Det vart mycket tvätt. För jag skulle tvätta några stycken av mina jobb kläder. För dom har tagit bort tvättmaskinen på jobbet. Vet inte varför dom gjorde det. Jag ska tvätta mina vinter kläder när vintern är slut sen också. Det var en som var i tvättstugan när det var min tid också. Det var lite störande men tur så kom hon lite över min tid bara. Hon sa att jag fick gå i ändå. Hon skulle hämta sin tvätt. Jag tycke hon kunde säga förlåt att hon var på min tid. Men det gjorde hon inte. Suck nu är helgen redan slut. vill ha mer helg ju.

 

Av Malin - 22 februari 2014 20:14

I dag var jag och Danne på dop. Dannes brors dotter skulle döpas till Estella. Vi gick dit i det är fina vädret. Först satt vi i kyrkan och kollade på fina dopet. Jag tycke prästen var så bra. Estella var så rolig. Hon ville ha prästens bok och hon vill plaska i vattnet. Efter det fick vi god mat och fika. Vi tog massa fina bilder. Vi fick träffas massa trevliga folk. Min ena jobba kompis var där också. Tur så fick hon inte likadan saker. Av oss fick hon första locken och första tanden. Det är två stycken nalle askar man har i dom. Dom vart så glada för dom. Så det var bra. Såna är ju så kul att ha också. Jag fick hålla i söt Estella också. Hon smakade både på min tröja och finger. Hon är så söt. En glad liten tjej. Hon hade så söta kläder på sig också. Hon var så glad och sprallig. Det var så gosigt att få gosa bebis. Sen hjälpte vi till att städa lite. Efter det körde svärmor oss hem. När vi var på väg hem började det regna. Nu blir lördagsmys och massa gott. Här är en bild på mig Estella som Danne tog. Jag har haft en mysig dag idag. Jag har inte varit på så många dop.

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards