prinsessanmalin

Alla inlägg den 2 februari 2013

Av Malin - 2 februari 2013 19:03

Jag och älskling har varit hundvakt hela dagen. För mamma och pappa hälsade på morfar och åkte till Ikea. Vi har titta på film och sen gick vi ut. Vi gick en promenad med hundarna. Det var så soligt och skönt ute idag. Så det var härligt. Det var skönt få lite luft. Pyret var så trött så hon sov med katterna i soffan. Det var roligt och se. Hon brukar vara så busig med dom. Sen har hon sovit lite Med Moa också myspys. Jag ochn älskling har tvättat två tvättar idag också. När mamma och pappa kom hem igen så åt vi Pizza som dom hade köpt. Jag tog en hawaii pizza. För det var så länge sen jag åt det. Sen fick jag lite saker som dom hade köpt till mig. Ljusen luktar jätte gott och det andra som jag fick ska jag ha när vi flyttar. Det var så söta ochfina saker jag hade fått av dom. Tack bästa föräldrar. Ikväll ska vi titta på melodifestivalen och äta semlor som dom hade köpt idag mums. Så det ska bli myspys. Ha en bra kväll nu alla mina läsare.

    

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards