prinsessanmalin

Alla inlägg den 8 februari 2013

Av Malin - 8 februari 2013 15:19

Idag vart det en knas dag. För när jag var på väg upp till mitt jobb mötte jag en mamma som har sin son på mitt jobb. Hon sa att alla barn kunde inte komma idag. För alla hade magsjuka. Men jag gick till jobbet kollade om det fanns några där. Då kom Sanna och sa att det var två barn här bara. Alla fröknar var sjuka också. Men vi gick till stora lekparken som är vid stan. Vi hade med oss kex. Vi körde dom i en tvillingvagn. Vi turades om att dra den. För det vart så tungt. För det är mycket snö ute. Mamma kom och hämtade mig halv 11. För jag behövde inte vara där mer idag. Mamma och Danne skulle på ett möte. Medans dom var på det gjorde jag ärenden. När dom var klara så åt vi lunch på cafe Prinsen. Jag åt köttfärspaj. Vi var så hungriga. Snart ska jag och älskling fira en kompis som har fyllt år. Vi ska bowla och äta tacos. Så det ska bli kul och gott. Vi köpte paken idag. Grattis Katta i efterskott. Jag ska snart börja fixa mig. Haha det vart en långt inlägg idag. Ni får ha en skön helg nu alla mina läsare.

 


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards