prinsessanmalin

Alla inlägg den 30 september 2012

Av Malin - 30 september 2012 20:05

Imorse efter vi hade ätit frukost så åkte vi till stan och gjorde lite ärenden. Vi tittade på loppis också. Danne glömde sin tröja i en affär haha. Sen så kom Ronny och svärmor Monica och hälsade på. Dom hämtade hans tröja i affären. Vi bjöd på tårta som vart över från väg mötet. Jag fick kläder av Världens bästa Petra. Hon är Dannes syrra. Men hon känns som min syrra också tack Petra. Ronny fick lite böcker av oss och han var så glad. Ronny ville titta på våran hamster och kanin. För han hade aldrig sett dom. Han har bara sett dom andra djuren vi har. Kaninen och hamster är ju rätt så nya djur medlemar. Svärmor och Ronny hjälpte oss att flytta en sak som vi hade i trädgården. Sen kom moster och lämnade väskan som jag hade köpt och Dannes parfym som han hade köpt. Vi hade beställt från hennes tidning. Svärmor beställt saker i den tidningen idag. Jag fick två saker av moster som hon hade köpt på en loppis. En rosa duk och en rosa lampskärm. Tack moster dom var så fina. Moster var bara här och lämnade saker. För hon skulle hälsa på morfar. Efter svärmor och Ronny hade hjälpt oss åkte dom hem. Sen när dom hade åkte bärde vi in mer ved. Sen vart det pröva kläder och Duscha. Kläderna passade bra på mig och vi har samma still och storlek när det gäller kläder. Så det är bra. Nu tittar vi på tv och tar det lungt. Den här bilden tycker jag är så fin.

 


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards