prinsessanmalin

Alla inlägg den 5 september 2012

Av Malin - 5 september 2012 19:59

Jag gick till jobbet idag. Vi gick till skogen och hade med oss matsäck. Det är så mysigt. Efter jag hade slutat så gick jag med Danne och några kompisar till ungdomsgruppen som har börjat igen. Det är varan onsdag. Det var kul att träffa alla igen. vi skulle måla det vi hade gjort i sommar. Danne hade varit på stan. Medans jag jobbade. För vi skulle gå tillsammans till ungdomsgruppen sen. Jag fick lite saker av Danne som han hade köpt till mig. Han är ju bara för söt. Här kommer det en bild på det han har köpt. Den nallen som jag älskar också den är så söt. Jag som har tittat på dom flera gånger. Han vet vad gillar tihi. Jag älskar dig Danne så otroligt mycket. Kollegieblocket har jag köpt själv. Den köpte jag i måndags. Glömde säga det att jag hade köpt den.

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards